آسمان زیبای زندگی

آسمان زیبای زندگی

زندگی زیباست اگر آن را لمس کنیم.
آسمان زیبای زندگی

آسمان زیبای زندگی

زندگی زیباست اگر آن را لمس کنیم.

فکرها و تصمیات جدید که هی عوض میشن!

دیشب بعد از صحبت با خانواده و دوره مشکلات ب و اینکه دیگه نمیخوان باهم زندگی کنند و اینا، در حالی که به سختی ورزشهای عقب افتاده روزمو انجام میدادم به خودم لعنت میفرستادم که یعنی چی من الکی هی حرف میزنم و اعصاب خودمو در حد لالیگا خورد میکنم و از زندگیم میافتم که چی، وقتی تاثیری نداره, وقتی ب و حتی خانوادم تره هم برا حرفهام خرد نمیکنند و کار خودشونو میکنند، که چی من فقط با فک زدن خودمو اذیت کنم؟ کی ب به حرف من یا هر حرف منطقی گوش کرده که این دومیش باشه؟! خلاصه که کلی خودمو دعوا کردم و کل شبم داغون بودم،، اما یک تصمیماتی گرفتم که اقاجون بی خیال، درسته که خیلی نگرانم و همه فکر و ذکرم اونجاست اما لااقل بحث نکنم باهاشون و سعی در اپدیت کردن اطلاعاتم از حماقتهای انجام شده نکنم و تا میتونم از زندگیم لذت ببرم، شاید لااقل خانوادم یکم شاد بشن و حداقل خیالشون از بابت من راحت باشه!

دیروز که شنبه بود و هوا افتابی نبود خونه بودیم تا عصری، صبحش یک سری البوم سفارش دادیم از عکس پرینت و مشغول طراحی اونا بودیم، عصری هم رفتیم تو یک مرکز خرید چرخیدیم بعدم یکم خرید کردیم من جمله جوجه که بگذاریم تو مارینیت که اگه فردا هوا خوب شد کباب کنیم، عصرشم که بالا توضیح دادم، شبم قبل از خواب یک فیلم مزخرف به اسم سه ماهی رو دیدیم که نصفه بعدشم امشب دیدیم ولی من خوشم نیومد، دپرسی بود، امروزم که نه از خواب پاشدیم و با اینکه هوا همچنان مه آلود بود اما چون سرد چندانی نبود ما بساط صبحانه رو بیرون پهن کردیم، همانند تصویر و واقعا حالی داد! بعد از ظهرم با جوجه های جوجه کبابی گریل کردیم و الحق که عالی شده بود، از دفعه پیش کلی تجربه داشتیم در زمینه کباب زدن و از انها بهره جستیم،،،در ادامه خوردو خوراک سنگین امروز، یک دسری که قرار بود بدون پخت و فقط با در فریزر قرار گرفتن پخته بشه و سرشار از مواد سالم و انرژی بخش بود، با پخته شدن در فر انجا شد! چجوری؟ خودم دستورشو تغییر دادم و نتیجه شد کیک کاملا سالم و قوی! در تصویر و البته خوشمزه اما بی آرد بی شکر و با اندکی روغن (نارگیل)،،،عصرم در پارک زیبای نزدیکمون دویدیم،



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.