آسمان زیبای زندگی

آسمان زیبای زندگی

زندگی زیباست اگر آن را لمس کنیم.
آسمان زیبای زندگی

آسمان زیبای زندگی

زندگی زیباست اگر آن را لمس کنیم.

خوشحالی گرفتن یک نتیجه تلاشها،،،

سلام، من امروز خیلی خوشحالم، خدا رو شکر هوا هم عالیه،امروزو به خودم تو کارای دانشگاه مرخصی دادم، صبح زود با مک رفتیم، اون رفت دانشگاه و منم رفتم مدارکمو دادم که گواهینامه ایرانمو تبدیل کنم به مال اینجا، خدا رو شکر راحته اینجا تو آلمان مک بیچاره شد تا امتحان تیوری و عملی بده تا بگیره گواهینامه اما اینجا خیلی راحت میتونیم مال ایرانو تبدیل کنیم و در کل اروپا و فکر کنم حتی امریکا هم معتبره، خلاصه اونو دادم شهرداری و پیاده مسیرو تا جایی که دوچرخمو پارک کرده بودم پیموندم، وسط راه هوا یک کم یکدفعه سرد شو و تگرگ اما کلا پنج دقیقه به طول انجامید! منم کل مسیرو حدود یک ساعت پیاده اومدم ( با اینکه کفشم نیم بوت بود و خیلی مناسب نبود اما اوکی بود ) و رسیدم رفتم مرکز خرید و نامه دعوتنامه مک رو به ایران پست کردم و اومدم خرید کنم برای مک، از اونجایی که شنبه عیده میخواستم براش کادو بگیرم، چند تا مغازه گشتم که شلوار موردنظرشو پیدا کنم اما نبود، بنابراین دیگه یک تی شرت شیک گرفتم به جاش، بعدم یک کارت خیلی ناز ولی مردونه و یک بسته شکلات دست ساز گرفتم تا امشب سورپرایزوارانه تقدیمش کنم، بعدم بدون توجه به سلامتی! دو تا تارت توتفرنگی گرفتم که شب تو یک جشن کوچیک با دادن کادوها بخوریم، البته شاید شام هم بریم بیرون همونجا کادوشو بدم،،،نمیدونم،،،اما مسیله جالب اینکه من همین که میگشتم تو مرکز خرید رفتم یه مغازه و دیدم لباسهای خیلی شیک تابستونی آورده گفتم چندتاشو امتحان کنم اگه خوب بود بگیرم، که دیدم اووووولالا ،،، شلوار سایز ٣٦ به تنم شد، البته سخت بسته شد اما همین که بالا رفت و بسته شد اصلا حال کردم، من تو عمرم همیشه٣٨ و گاهی ٤٠ میپوشیدم، این.دفعه اصلا باورم نمیشد، زود همونجا عکس گرفتم، یعنی این لذت با هیچ لذتی در دنیا برابری نمیکنه! دیدم که عالی بود زحماتم یه جایی خودشو نشون داد، هرچند من هدفم لاغری و کاهش وزن نبوده و نیست اما نمیتونم منکر لذتش بشم!یکی دو هفته ای هست که به طور جدی تر و روی شمارش کالری ها در کنار ورزش تمرکز کردم و با برنامه noom این کارو میکنم، نمیخوام همسشه این کارو کنم چون سخته و وقت گیره و رو اعصابه، اما همین که حساب کار و کالری مواد کم کم دستم بیاد ول میکنم، خلاصه که " گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی" ،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.